Kursus Pengurusan Kewangan

29-10-09_0929.jpg, originally uploaded by norsaritanaini.

Dalam Kursus Pengurusan Kewangan, trsangatla tidak menarik perhatian cara penyampaian penceramah. Boleh mengundang kemengantukan yang amat. Kelihatan si iza tmpang brposing ala2 model sambilan.

You may also like...

9 Responses

  1. ej@m says:

    tetiba ada momok kat blkg tu…hahaha
    kesian syg keboringan kan…
    pakat dgn pelakon tambahan utk buat aksi panik, suruh aimi pengsan ker sambil buih2 kluar kat mulut dia…hehe

  2. sayang says:

    takdan nak buat aksi2 terlampau, kursus dah abih..bestnyer kursus abih cepat….

  3. aimi says:

    abg ejam..nape plak sye yang nak kene blakon pengsan2 plak….??????????siap ader buih2 lagi…mmmm…kalo nak wat camtu saye kene r breakfast minum air sabun tarik kaw2 punye b4 masuk kursus kan..kan..kan…baru real kuar buih2 tu….hahahahah….

  4. sayang says:

    dah memang aimi je yg sesuai bawak watak cenggitu…org lain tak berapa nk sesuai…

  5. iza says:

    siapekah yg berani ckp sy momok tu?penat post maut tau! ini boleh mengundang kemarahan. huh!

  6. norsaritanaini says:

    ala iza…abg ejam gurau jer tu…
    jgn marah yer…
    iza kan memang selalu dah pose maut..
    ala2 model gitu…
    n merangkap model sambilan si aimi…
    hehe….

  7. aimi says:

    nasib baik jadi model sambilan x bebayar saye..kalo x..mane ade orang nak amik gambar die cantik2 (cantik—>teknik mengambil gambar…bukan model tu eh…)

  8. iza says:

    eh??u xbaya ek??

  9. iza says:

    yela..mmg pon..xdeny..teknik mengambil gambar tu yg cantik..org yg kt dlm gamba tu di”ekploitasi” je

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *