Aku Dah Dapat Anak

aku baru dapat anak buah yang ke- 11 4 mei ari tu…baby laki yang berberat 3.2 kg…diberi nama Mohammad Aiman Haikal (kalo tak salah telinga aku dengar la)…anak kepada adik perempuan aku…anak kedua dia…anak pertama dia yang pompuan nama Shahira tp dia membahasakan diri dia Yaya…aku tumpang gembira jugak untuk adik aku n family dia…Alhamdulillah semuanya selamat…

tetiba rasa macam rindu sangat2 kat kampung, tak sabar rasanya nak balik rumah…nak2 plak bila dah bersembang ngan Yayakat tepon…soklan pertama dia tanya aku “bila cikngah nak balik”..tetiba jer tergenang air mata aku…maybe dia rindu kat aku kot…aku pun rindu kat dia jugak..sangat2 rindu…dia tgh petah nk bercakap skang ni…tp kalo aku balik sekali ngn ayahngah dia, konpem dia tak byk ckp ngn aku…malu kat ayahngah dia la tu…

dah dpt adik  baru, konpem lagi cerdik si Yaya tu…mak aku ckp dia tak tinggal pun adik dia…sayang berbenorla tu…seb baik dia bleh terima adik dia…dia agak manja sikit ngn mama dia…rindunya ngn keletah si Yaya tu…

aku dh plan nk balik kg ujung bulan 5 ni, tapi lambatnya nak tunggu kan…harap2 cuti aku lulus la…cadangnya nak balik lama sikit, kalo bleh seminggu terus…hehe…nak bermanja puas2 ngn anak2 buah aku…

tak sangka anak buah aku dh 11 orang, bulan ni tambah lagi sorang…makanya jumlah menjadi 12 orang..sangat ramai…kalo sumer kumpul, gegak gempita rumah aku kat kampung…tapi yang sedihnya bila la nak dpt anak sendiri kan..tapi bak orang kata, jgn stress sgt memikirkan hal2 cenggitu…tu semua ketentuan Allah kan…yang penting harus usaha sedaya upaya…harap2 nasib yang baik menyebelahi aku dan encik suami..kalo ikutkan hati memang tak sabar2 sgt nk timang anak sendiri…tp tkpe, bersabar dan berdoa je…

norsaritanaini

Hubungi saya di 019-9510980 (Telefon / SMS / Whatsapp / Telegram) untuk sebarang pertanyaan.

You may also like...

4 Responses

  1. ej@m says:

    tajuk penuh kontroversi, terkejut ai dibuatnya tetiba jer isteri ai nie dh ada anak…
    rupanya pasal adik baru yaya…
    tuler bila call tanya bila cik ngah nk balik, bila ayah ngah ada skali kecik hati ayah ngah bila tidak dilayan…sob…sob…majuk ler camni dgn yaya…hehe

    • lorrr, kan yu jugak yang ajar ai, tajuk kena penuh ngn kontroversi, biar bikin panas…suspen gitu…

      jangan la majuk ngn si Yaya tu..dia mahu tapi malu…kalo dia tak suka kat yu, takde nyer dia asyik nk ngekor ke mana kita pegi kan…dia segan je tu…

  2. Kujie says:

    tu la..suspen je takut

    hehehe
    .-= Kujie´s last blog ..Yang Indah Hanya Setika =-.

  3. baru wat suspen gitu dh takut ke? hehe…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *