haacchhoohhh…selesema makin teruk…

haacchhoohhh…haacchhoohhh…makin teruk pulak selesema ni…dah masuk hari ketiga, takde tanda2 nak baik lagi…nasibla tak dtg berpakej, kalo berpakej teruk gak..dah la nak kena Penang esok…suara pun dah jd lain sangat2…sengau semacam dah…haiihhh~~~~

pelik gak aku, selalunya aku susah nak kena selesema yang teruk cam ni, asyik nak terbersin jer, selalunya mcam hidung tersumbat atau sakit di anak tekak tu je, tapi kali ni tewas pulak…tapi aku masih boleh bertahan tanpa mengambil apa2 ubat yang boleh melemahkan badan tu…dorang ni suh amik ubat jugak, sbb takut melarat sampai aku kat penang nanti, karang nak men bowling tu, asyik terbersin jer dorang kata…tp biarla dulu, aku rasa boleh okey kot esok lusa…jangan ditambah dgn penyakit lain sudah…

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *