Hadiah Tertangguh…

hadiah kawin yang tertangguh...

Setelah sekian lama menangguh-nangguhkan proses membeli hadiah kawin tuk staf2 di kolej…akhirnya berjaya jugak…sorilah kawan-kawan, bukan sengaja nk tangguh2…ketiadaan masa yang sesuai utk shopping2…lagi pun, elok gak dpt lambat2 kan…mcm konon2 tak tersangka dah kawin lama, tup2 dpt hadiah kawin…terimbau kenangan kawin2 semula kan….

Antara pasangan yang bertuah tuk dpt hadiah kawin tertangguh ni adalah seperti di bawah…ada yang tertangguh selama berbulan-bulan..ada yang berminggu-minggu dan ada yang berhari-hari…taktaulah kalo ada yang miss lagi hadiah2 ni…ampunkan saya yer…

Pn. Yuna & En. Shah...

Pn. Iza & En. Ariff

Pn. Quis & En. Lotfi

Pn. Nad & En. Jul...

En. Darabi & Pn. Intan...

Diharapkan kalian semua suka akan hadiah yang saya kasi ini…hanya ini yang termampu diberi oleh saya dan encik suami…Moga kalian semua hidup bahagia kekal abadi dan saya doakan moga cepat2 dapat baby yer…dan lagi satu pesanan saya, sila jemput saya datang ke rumah untuk “merasa masakan” masing2…moga dengan adanya hadiah seperti ini, dapur kalian akan sentiasa “berasap”..yummyyy…

norsaritanaini

Hubungi saya di 019-9510980 (Telefon / SMS / Whatsapp / Telegram) untuk sebarang pertanyaan.

You may also like...

1 Response

  1. ej@m says:

    beri hadiah ada makna yg mendalam kan…igt saja2 ker…hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *