Keciknya Perut, Tak Nampak Cam Ngandung…

“Keciknya perut nor kan..tak nampak macam ngandung pun”..”dah nak masuk 6 bulan, tp perutnya masih tak nampak”…ungkapan-ungkapan mcam tu membuatkan aku terfikir, aku ni betul ke tak mengandungnya…tp yang kat dalam aktif jer gerak….arghhh, tkpela perut kecik pun kan…tkdela susah sgt ngn perut nak memboyot..betul tak…

Maybe lom sampai masanya perut nak membesar..tp bagi aku mcm dah besar dah..baju kurung sumer dah tkleh pakai sbb ketat kat pinggang…tu tandanya perut dah membesar la kan…skang ni suka pakai baju yang loose dr atas ke bawah contohnya macam jubah…kalo boleh yang dalam pun taknak pakai sbb taknak ada langsung benda yang terikat di pinggang…kalo dpt bukak, mak aihhhh, leganya perut…

skang ni kalo jalan-jalan, lenguhnya kaki..belakang lak asyik sakit je…kalo duduk lak, tulang punggung sakit…nak kena duduk kat tempat yang lembut2  jer…tido pun kena bertilam bagai…pantang kalo tido atas carpet ke apatah lagi tikar…pinggang sakit bagai nak putus rasanya…mengada-ngada betulkan…padahal baru nak msuk 22 minggu…harap2 tak teruk sangat la nanti…

perut semasa 21 minggu...

 

norsaritanaini

Hubungi saya di 019-9510980 (Telefon / SMS / Whatsapp / Telegram) untuk sebarang pertanyaan.

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *