Kosong~~~

terasa kosong yang amat…sepi mencelah di ruang hati…seminggu lamanya dia sentiasa ada depan mata, hampir setiap masa di sisi..apa2 pun dilakukan bersama-sama…tiba time berpisah semula, cenggini la rasanya…sangat2 terasa kosong…

aku ingatkan bila fikir pasal keja, aku boleh dengan senang2 hati lepaskan dia balik cam tu je tanpa ada rasa apa2…tp tetap gak terasa…susah betul nak manage hati ni…nak mulakan keja pun rasa mcm tak sonok…baru bape jam berpisah ngn dia, dah rasa rindu yang amat n rasa tak sabar sangat2 nak jumpa dia semula…Ya Allah, tabahkan hati hambaMu ini…

norsaritanaini

Hubungi saya di 019-9510980 (Telefon / SMS / Whatsapp / Telegram) untuk sebarang pertanyaan.

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *