Kursus Pendek Membuat Rak Kasut

Kursus Pendek Membuat Rak Kasut pada 11 Julai yang lepas. Disertai oleh kaum-kaum ibu @ suri rumah. Siapa kata perempuan tak pandai bertukang. Biar gambar yang bercerita selanjutnya.

Sesi penerangan awal oleh tenaga pengajar iaitu En. Reimi Asraf.


Kerja-kerja membuat ukuran dijalankan terlebih dahulu.

Peserta sedang tekun menyiapkan tiang bagi rak kasut.

Walaupun umur dah mencecah 50-an, tapi masih lagi gagah menukang, tidak tercabarkah wahai orang muda???

p/s: tidak termasuk yang bertudung hitam tu yer….hehe..

Sesi mengecat rak kasut masing-masing. Inilah hasil-hasilnya.

norsaritanaini

Hubungi saya di 019-9510980 (Telefon / SMS / Whatsapp / Telegram) untuk sebarang pertanyaan.

You may also like...

5 Responses

  1. princeduyong says:

    jimat belanja kalau camni…silap2 leh jual lagi..

    CANTIK ANGGUN MENAWAN

  2. x-po says:

    cam best je ni..kalau ada kt tpt sy, mesti nk join gak ni..pengalaman yg dicari kan

  3. irwan says:

    hi.. sy mmg mencari kursus kursus pendek pertukang..

    bole tak kasi info mcm mana join atau cari kelas-kelas camni?

    Irwan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *