~~~L~E~T~I~H~~~

sangat letih..letih sebab keja, okey lagi…dah memang itu keja aku…penat cmne pun, akan ku teruskan…tp kenapa susah sgt nak dpt kerjasama dr pelajar ek…nak kata dorang taknak belajar, bila tanya, sumer jawab nak…tp dtg kelas, manjang je lambat…aku akui tak semua cam tu…tp kebanyakannya mcm tu…aku memang sangat kecewa…kita ni dahla penat banyak keja lain..tp still semangat ke kelas nak mengajar…tp sesampai di kelas, dua tiga kerat je yang ada…tak ke mencabar kesabaran namanya tu…aku dah lama bersabar…dah lama bertahan…tp ari ni, dh tak boleh dah…dah rasa mcm taknak masuk kelas dah…tp itu tanggungjawab plak….sampai bila aku kena bertahan mcm ni nih….

p/s: tahniah kepada pelajar2 yang berjaya membuatkan aku menitiskan air mata…syabas!!!

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *