Persediaan Menyambut Kelahiran Cahaya Mata Kesayangan


Sempena cuti yang berada di rumah ari ni (selalunya cuti jugak, tp tak lekat kat umah), aku mengambil kesempatan yang ada membasuh baju-baju, lampin, stokin, blanket dan tuala yang akan digunakan sempena menyambut kelahiran cahaya mata pertama ku nanti…nak2 plak cuaca macam ok je, baik guna peluang yang ada…dahla esok nak kena gi kursus selama 2 minggu…tak elok bertangguh lama-lama kan…

Rasanya ari tu beli keperluan yang patut je…tapi bila dalam proses pembasuhan tadi, mcm banyak pula dibeli…penat jugaklah nak menyiapkannya tadi…tapi demi untuk baby, digagahkan jua diri ini…skang ni dah tak berapa larat nak bergerak aktif…pergerakan sangat2 terhad…walaupun usia kandungan baru mencecah 8 bulan…masih ada sebulan lebih lagi…harap2 tkdelah teruk sangat…ni nkgi kursus kat Sintok nun…taktaulah camne…seb baik barang2 keperluan baby dah beli semua…nak bershopping skng ni dah tak larat dah..lenguh kaki berjalan…

Harap-harap tkde problem la kat tempat kursus nanti…dahla berjauhan ngn encik suami kan…sblm ni apa2 hal dia ada di sisi…banyak2 benda pun skang dia yang buat..bersyukur sangat dapat suami mcm dia…seb baik jugak gi kursus kali ni, gi ngn member kolej ramai2…apa2 hal jadi..adalah orang yang boleh diharapkan….tapi mohon pada Allah banyak2, supaya aku selamat pegi n balik…tanpa perlu bersalin di sana…nak tunggu timing bersalin di kelantan jugak….doakan yer kengkawan…hehe….

You may also like...

1 Response

  1. ej@m says:

    thx buat syg juga…
    semoga selamat pergi dan blk dr kursus..
    pesan kat baby dlm perut ckp sabar2 yer, bila cukup masa baru keluar yer… 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *