Puding Mexico Dalam Sinar Harian

Petang semalam dapat sms dari Tuan Pengarah iaitu En. Razak yang mengatakan Puding Mexico keluar dalam Sinar Harian..sangat terujalah kan nak tau..terus gi beli Sinar Harian..tup2 tengok memang betul ada..tp gambar nyer satu je pun..cuma de sebut pasal Puding Mexico..selaku orang yang mengajar buat puding tu, berbangga la jugakkan walaupun gambar aku yang tengah masak tkde…hehe…

Klik Puding Mexico untuk cerita lanjut…dah citer dalam entri lepas..hehe

norsaritanaini

Hubungi saya di 019-9510980 (Telefon / SMS / Whatsapp / Telegram) untuk sebarang pertanyaan.

You may also like...

6 Responses

  1. x-po says:

    cam sedap je bunyinya hehe

  2. sumijelly says:

    kenapa la tak letak gmbr kan??sekurang2nya terasa bangga la sikit walaupun gmbr kecik ker…

    Puding mexico..bunyi mcm menyelerakan jer kak…hehehe

    • sbb paper sinar harian tu kan kecik je…kuota tuk letak gambar hanya tuk 1 pic jer kot…makanya dorg plih gambar yg ramai org spy tak bias..kot la..hehe…

  3. Emiza says:

    Salam kak, boleh saya nak tahu resipi puding mexico ni, saya dr temerloh terlepas kelas akak ari tu. Terima kasih.

  4. izan says:

    Salam jenuh saya mencari resepi puding mexico. Tolong muatkan saya sangat teruja untuk memasak dan memakannya.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *