rasa ini lagi…

Salam…

rasa sedih yang amat time ni…taktau nape, kadar emosi aku terlebih tinggi la plak…tp skang ni selalu sedih pasal hal yang sama jer…sampai bila isu mcm ni akan berakhir…aku sendiri pun tak faham ngn perasaan sendiri..kalo la ada punat kontrol.. lama dah aku tukar…aku pun taknak rasa cam ni…bukan la selazat ayam KFC (lazat ke ayam KFC??? mcm tkder contoh lain la plak)…

bukan taknak memahami…bukan taknak menerima seadanya…kalo ikut time hati waras, takdenya aku nak jadi cam ni…okey je sepanjang masa…tapi tuk pengetahuan korang, ada suatu masa tu kita amat mengharapkannya…dan bila kita tak dpt…tersangatlah kecewanya…even dengan sebab yang memang munasabah…cuma bila tiba time tu, tetiba hati pun jadi tak berapa nak waras (bukan giler yer)…waras di sini bermaksud tidak berapa nak senang hati la…dan bila dah jadi mcm ni, lagilah hati jadi tak waras…

memang aku yang salah agaknya…mengharapkan sesuatu tak kena masa…nakkan sesuatu tak kena pada tempatnya…memaksa sesuatu yang tak sepatutnya…mohon seribu ampun atas segalanya…

sekali lagi, aku harus mengingatkan diri sendiri…belajar dan belajar…untuk tidak mengharap lagi…untuk tidak meminta lagi…untuk tidak menurut kata hati lagi…selayaknya untuk aku hanyalah berserah dan berserah…moge yang baik-baik semua selepas ini..moge Allah permudahkan segala cara…sekali lagi, mohon ampun untuk segalanya…

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *