Tenang di Jiwa…

tenang di jiwa...sudut yang paling aku gemari...

ini adalah antara sudut yang paling aku gemari kat workplace aku…baru jer setup tempat ni, sebab baru jer dpt kabinet kayu baru…sebelum ni letak atas kabinet besi…jauh sikit dr meja kerja aku..tu yg malas nk cantik2 kan…tempat ni mengadap ke tingkat..aku ni suka tempat yang terbuka n mengadap ke luar…terasa luas dan aman jer…kalo dh penat2 sgt mata ngadap komputer, konpem nak tengok keluar…

i'm loving it...

indah di mata, tenang di minda...

suka sangat dengan hiasan2 ni semua, terutama sekali bunga2 sabun n bunga hidup tu..segar mata memandang dan tenang di jiwa…sangat cantik juga…

love them so much....

ini pulak antara koleksi patung katak kegemaran aku…almaklumlah, aku ni penggemar tegar patung2 katak ni, nampak kacak betul, kiut miut jer aku rasa…kalo nampak kat mana2, konpem beli..kat umah pun ada lagi, sebelum ni letak lam keta, tp asyik jatuh ke bawah je, last2 aku letak atas meja study kat umah…nk bwk kat opis macam serabut sangat pulak…suka sangat2…

norsaritanaini

Hubungi saya di 019-9510980 (Telefon / SMS / Whatsapp / Telegram) untuk sebarang pertanyaan.

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *