Tersisih dan disisihkan…

tersisih dan disisihkan…itu apa yang aku rasakan sekarang ini…bukan salah siapa2…dan takde niat pun nak menyalahkan…dan takde niapun jugak nak meraih simpati..terima kasihpada yang bertanya dan mengambil berat…sanga menghargainya…dah lama simpan, cuma ari ni jer rasa tak tertahan…tumpah jugak air mata ni…harap lepas ni lebih tabah…

p/s: kan best kalo encik suami ada time ni…:(

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *