TIPS BANYAKKAN SUSU BADAN

Set Penyusuan Optimum

Set Penyusuan Optimum

Bila baca tajuk mesti org akan cop sy nak suggest mkn Shaklee kan..

Haha..normal tu..dah saya ni #pengedarshaklee

Tp yg sebenarnya tak..
Suplemen tu salah satu cara jer nak banyakkan susu..

Yg plg bagusnya adalah KERAPKAN menyusu anak atau pam ikut timing…

Atau dgn kata lainnya SUPPLY vs DEMAND…

makin kurang atau makin malas kita susukan anak atau pam..makin lama susu badan pun berkurang..

Tp agaknya nape jd malas tu???
Sbb penat..letih keja banyak..
Badan tak larat..
Makan tak menentu…

Ha tu sbb kena topup dgn suplemen..
Suplemen membantu ibu jadi sihat..
Ibu sihat..maka rajin la nak mengepam..
Malam2 bgn buat power pumping…

Macam tu br betul…

If nak suplemen yg plg sesuai: ESP, Alfalfa, Ostematrix,B Complex, Vitalea, Vita C..

Dengan set nilah saya “terjebak” dengan Shaklee…

(^____^)

Mahu juga?

Jom contact saya.

Nor
0199510980

norsaritanaini

Hubungi saya di 019-9510980 (Telefon / SMS / Whatsapp / Telegram) untuk sebarang pertanyaan.

You may also like...

2 Responses

  1. Howdy! I could have sworn I’ve been to this blog
    before but after reading through some of the post I realized it’s new to me.

    Anyhow, I’m definitely happy I found it and I’ll be book-marking and checking back frequently!

  2. her response says:

    Hi everyone, it’s my first go to see at this web site, and post is truly fruitful for me,
    keep up posting these types of posts.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *